NeomatiK Creative Commons License 2007.11.11 0 0 335

Ha arra a pasztára gondolok amire te, akkor a pasztába bele kell nyomni a védőgázas fogyóelektródás berendezésnél a hegesztő fejet úgy, hogy csak a gázterelő fúvóka nyúljon bele kb 1-2 cm-t. És már némi hegesztés után kell csinálni, amikor már forró a terelő fúvóka, hogy megolvassza a pasztát. Gyakorlatilag a gázterelő fúvóka palástjának belső oldalának kell ilyen pasztásnak lenni. Arra szolgál, hogy a fröcskölő ömledék nem tapad meg a fúvókán belül, így nem torzítja el a védőgáz fújási képét. Ugyanilyen célra szokták befújkálni is csak más anyaggal, valami szilikonszerű sprével.

 

A karosszériás részt nem tudom, engem is érdekelne. Inkább a 0,6-os elektródát választanám. 1mm-es elektródával próbáltam vékony (talán 1-1,5mm-es) lemezt hegeszteni. 1-esnél a leolvasztáshoz nagyobb áram kell, mint a 0,6-osnál, az meg több hőbevitellel jár, eldeformálódik a lemez, rosszabb esetben átégeti, kilukad.

Előzmény: sly1 (334)