joshy24 Creative Commons License 2007.10.19 0 0 34
Kedves Horváth Úr!

Minek postol ide? Én írtam önnek emailt, de nem válaszolt. Szóval hogy is kellene rendezni a problémákat? Ígérgetéssel?

--

Kedves forumozók és fogyasztók!

Ellátogattam abba az autókereskedésbe, amelyik a garantálja, hogy

"A kínálatunkban szereplő 1500 gépkocsi a tulajdonunkban van, ezért szavatolunk az autók eredetéért, minőségéért, és biztosíthatunk műszakilag átvizsgált autókat, a gépkocsi állapotának megfelelő, tisztességes áron." by google

Vettem náluk egy autót, mivel sokáig nem hagytak békén az ajánlataikkal és tettek egy egészen jót is.
Először Fóton voltam nézelődni, de mivel lekezelőek voltak és a célzott árkategóriában nem találtam megfelelő autót, eljöttem.
Ezek után az adminisztratív kollégák elég sűrűn hívogattak, különböző ajánlatokkal és kérdésekkel.
Sokszor zavaró volt az akcentus, mivel olyan kollégák kerestek meg az autókereskedésből, akik nem feltétlenül beszélnek magyarul maradéktalanul, igazából épp hogy beszélnek. Nagyon kell rájuk figyelni, hogy az ember értse mit akarnak.
Ellátogattam a budaörsi üzletükbe, na itt elkövettem egy óriási hibát. Vettem egy autót.
Elvittem a szervízbe, hogy a szokásos rutindolgokat elvégezzék. Olajszűrő csere, olajcsere stb.

Aztán jöttek az érdekességek:

Nem jó a riasztó (helyszínen azt mondták csak ki van kapcsolva)
Zárlatos az akkumulátor
Hiányzik az egyik fényszóróállító motor (bal oldalt)
Azonnal kiégett helyzetjelzők
Használhatatlan autórádió (beleszorult kazetta, bár helyette adtak egy cd-lejátszót, ami nem veszi be a lemezt, valami ócsak keleti gyártmányú modell)

Hogy pozitívat is írjak adtak egy mioGPS-t az autóhoz, nagyon tuti a műszer, csak egy gond van vele, a bank adja és ráadásul az egyik kolléga - aki hibátlanul beszélt magyarul - elszólta magát, hogy a bank beépíti a hitelbe és nem ajándék valójában :S

Azért az ócska lejátszóért 2 hétig vitatkoztam. Akkor még nem tudtam, hogy ilyen ócskát kapot. Gondoltam, hogy nem Sony lesz, de azért az erős, hogy megígérték, hogy adnak egy MP3-ast, csak éppen nem volt raktáron mikor vettem át az autót, de majd hívnak. Majd 2 hétig tartott mire elértem őket. Több ezer Ft. telefonköltség + benzin amíg kimentem érte Budaörsre. Majd mi történik? Kuka az egység.

Eddig már 100ezret költöttem a kocsira...
Nem könnyű elérni őket, ha sikerül is, azt mondják sajnos nem biztos, hogy megtudják oldani,
ugyanis már megjavíttatam az autót. Szerintük zárlatos aksival is belehet menni megmutatni, hogy gond van, nem kell mindjárt kicseréltetni a privát szerelővel, aki mellesleg tud adni szakvéleményt mindezekről.

A Tékozló Homár nevű blogon már többek jelezték, hogy átverték őket ill. próbálták ugyanezen a helyen!

Mikor jutunk el arra a szintre, hogy Magyarországon nem külföldiek, akik össze-vissza törik a nyelvet, hanem magyarok lesznek és nem verik át az ember arcát mosolyogva!?

Hol a fogyasztóvédelem Magyarország? És a minőségellenőrzés? Itt bárki alapíthat céget és kedvére csinálhat bármit?
Én akkor miért nem alapíthatok ilyen egyszerűen egy pl.: svájci vállalkozást? Jaaa, mert ot vannak törvények és követelmények amiknek meg kell felelni..el is felejtettem ők miért tartanak előrébb!

Jó tudom, most hülye voltam, többé így nem veszek autót és tőlük egy döglött egeret sem.

A Homáron felajánlotta a segítségét a "Regional Costumer Care Supervisor" (az angol legalább megy nekik!) meghagyta az emailt. (?? Egyéb elérhetőséget nem ??)

Írtam neki, de semmi válasz.
Vicc az egész, komolytalan kereskedők, akik ameddig nem veszel tőlük valamit, kedvesek és előzékenyek,majd miután vásároltál, hirtelen rugalmatlanok, bürokratikusak, hivatalosak és szinte elérhetetlenek lesznek. Előtte az az érzésed mindent elintéznek...bármi megoldható, kellemes feeling.
De ha már vásároltál és panaszod lenne, akkor nagy bürokrácia fogad, egyik helyről kapcsolnak a másikra, (néha Prágába) aztán azt veszed észre, 1.5 órája telefonálsz és nem hogy egy aksit, még egy ócska CD-lejátszót is spúrolnak és szinte lehetetlen elintézniük. Mp3? Mit képzelek, ki ígért nekem ilyet? Nah persze, rosszul emlékszem. Ők mindent elintéznek és segítenek. Tipikus.

Felhívta őket az egyik ismerősöm, hogy autót venne, érdekes 10 perc múlva visszahívták.
Engem 2 hétig nem hívtak az autó problémái ügyében. Én minden nap hívtam őket.

- Nem kell a kocsi.
- Miért?
- Szar az autórádió benne, igénytelen stb. Van másik amibe talán jó, de most késő van. Majd legközelebb.
- Naaa, nem gond. Teszünk bele egy mp3-ast.
- Valóban?
- Persze, ez nálunk semmiség, lehet róla szó minden további nélkül.
- Köszönöm, elfogadom.

Majd 2 hét "harc után"

Hát van ilyen cd-s, de mp3-as sosem volt mi ilyet nem ígértünk.... áááá
a riasztóról és a szétbikázott, zárlatos aksiról nem is beszélve...

L.S.