Törölt nick Creative Commons License 2007.10.06 0 0 2374
Oké, én biztos, hogy nem kötözködésképpen javítottalak ki. De a nyers növényolaj véleményem szerint méginkább problémás, ha már az RME sem jó egyes üzemanyagrendszereknek. Elhiszem, amit a kenőképességről írsz, de túl szép lenne, ha egy olyan üa., ami normális helyeken a kúton kapható nem felel meg egy motornak, a nyersen kicsavart olaj meg összekeverve ezzel-azzal pedig igen. Ráadásul valószínű, ahogy írod is, hogy a kenőképesség adalékolással könnyebben javítható, mint a viszkozitás, amihez gyakran 50% feletti "adalék" kell, még hagyományos motorokhoz is.

Ja, az én kocsim is elvesztette a nyersolaj-szüzességét, a kb. 50% go 50% nyers + 3 deci hexán + fél deci spuri (piros) a teli tankba (50l), nem igazán tetszik neki hidegen. Alig indult el, gondolom került a frissen cserélt motorolajamba is, füstölt, és dadogott, gázzal kellett megtartani nem is alapjáraton, hanem inkább 2000 körüli fordulaton pár percig. Szerintem nem is az izzítás érdekelte, hanem nem tudott eleget szívni az anyagból az adagoló. Lehetett reggel vagy 18 fok. Nyomok neki még vagy két liter hexánt. Rátankolni nincs is elég hely.
Előzmény: BarG (2371)