Kutyka Creative Commons License 2007.09.22 0 0 2347

Gázolaj, kerozin, benzin. Mindegyik kőolajpárlat szóbajöhet, amelyik magasabb lepárlási szinten áll, mint a motorolaj. Motorolaj tapasztalatom: 20l fáradtolaj+15l gázolaj+1l denszesz. Ezt alaposan összekeverve legalább 48 óra ülepítés. Lefejtés után jöhet jöhet 2l benzin majd keverés és bele a tankba. Ez elég brutlis arány, de pl egy öreg 3000-es 6 hengeres Merci eljárt vele. Itt ugye megint lehet felmagasztosítani a soros adagolót :) A  forgóelosztósba 15+15+1+2-est használtam. Valamelyik régebbi hozzászólásomban írt kokszosodáson kívül más gondom ott sem volt.

Ha Te kerozinnal tudsz inkább olcsón manipulálni akkor az 50:50% mindenféle egyéb cucc nélkül menne sztem, de nem gyakorlati tapasztalat csak amolyan megérzés a sok évi "házi vegyészkedés" után :) Benzint 15-25%-nál nagyobb arányban ne használj, de ez sztem kevés viszkozitáscsökkenést jelent, tehát nem elégséges. Kell a kero vagy a gázolaj még a naftához.

Üzemanyagszűrő cseréjére a figyelemfelkeltő jel a kocsi drasztikus teljesítménycsökkenése lesz.

Előzmény: hulladekegeto (2339)