garfieldka Creative Commons License 2007.09.03 0 0 21668
Köszi, a leírtakat már végigjártam.

A gond egyébként ott kezdődött, hogy amikor a vétel után végiglépkedtem a Kaufabwicklungon, akkor az utolsó gomb nem reagált és nem lépett átt a Paypal-be. Ez pech, lehetett egy rövid rendszerhiba eredménye. Ezért ezen az automata rendszeren nem tudtam fizetni. Ezt követően manuálisan utaltam a PayPal-en át, sajnos egy rossz címre.

A most javasolt lépéseken rég túl vagyok. A cancel gomb inaktív, nem lehet visszavonni. Ez a probléma lényege. Az eladó nem tud beavatkozni, hogy visszaküldje. A számlámról már lekönyvelték a pénzt, ami így most a Paypal-nél van valahol egy téves mail címen.

A kérdésem arra vonatkozik, hol kell ilyen esetben a Paypal rendszeren belül a pénz megkeresése és visszaküldése érdekében lépni?
Előzmény: pittipitti (21667)