garfieldka Creative Commons License 2007.09.03 0 0 21664
A következő esetem történt. Még jócskán benne vagyok, hátha tud valaki megoldást rá!

A Foto-Walser nevű cégtől vásároltam a múlt héten. Sürgős lett volna, ezért Paypal fizetést választottam. A Kaufabwicklungban ezt jelöltem be, el is fogadta a rendszer. Tehettem volna VISA kártyával is, de nem akartam a számok beírásával vesződni.

Mivel minden banki adat szerepelt a Kaufabwicklungban csak a Paypal mail címük nem, ezért megpróbáltam az egyedüli ismert mailjükre elküldeni a pénzt. A rendszer elfogadta és erről a Paypal visszaigazolása is megjött. Más esetben, ha a Paypal-nél nem regisztrált mail címre küldtem, eleve visszadobta a rendszer, nem is lehetett utalni.

Tegnap kaptam értesítést a Paypal-től, hogy szakítsam meg az utalást, mert a címzett nem reagál. De már nem volt aktív a rendszer. Ma reggelre már a bankszámlámról le is vették a pénzt, könyvelték az utalást.

Az eladónak megírtam az esetet, s kértem, nézzen a pénz után, hisz ott van. Azt válaszolta, okuk van rá, hogy ne tegyék nyilvánossá a Paypal címüket. Megadták a jót és kérték, vonjam vissza az utalást és küldjem arra. Nem értik, hogy már nem tehetem, mert elment a pénz.

Szerintük én vagyok a felelős, mert rá kellett volna kérdeznem a címükre az utalás előtt. Így tettem volna, ha nem lett volna sietős az ügylet és ha nem fogadta volna el a rendszer az utalást. Tanulság! :((

Hogyan lehet ilyen esetben a Paypal-től a pénzt visszahívni? Hová írjak? Volt már valaki hasonló helyzetben, aki ismeri a teendőket? Köszönöm.