Stylist Creative Commons License 2007.08.29 0 0 21783

"Mi a probléma?"

 

Szerintem - first of all - az a legnagyobb probléma, hogy egyáltalán felmerülhet olyan kérdés kvázi vészhelyzetként, hogy ha a "Dongó" század 11 pilótájából X nyugdíjba megy, akkor összeomlik a Magyar Köztársaság komplett légvédelme, és talán már a készültségi géppárt sem tudjuk kiállítani. A másik pedig az, hogy érzésem szerint van különbség aközött, hogy a Magyar Honvédség hivatásos állományú pilótái, vagy a Veterán Kft nyugdíjas vállalkozói repülik a Fulcrumokat. A legtriviálisabb példa: ha a nyugdíjas pilóta beszól a Légibázis parancsnokának irodájába, hogy "bocs Főnök, de holnaptól nem jövök, mert találtam jobbat, vagy inkább unokázok", akkor mit tehet a parancsnok? Ha az illető még a szerződésébe beépített 30 napos felmondási időt se hajlandó végigrepülni, akkor a HM beperelheti kártérítésért a MUNKAÜGYI bíróságon. Ha viszont ugyanezt egy aktív repülőtiszt próbálná meg, akkor a parancsnoknak elég ha annyit mond, hogy "Kovács százados, maga holnap reggel 9 óra nulla-nullakor fel fog szállni a technikával!" Mert ha nem teszi, akkor az PARANCSMEGTAGADÁS, amit a katonai bíróság súlyos börtönévekkel honorál, és nem holmi fizetési meghagyással...

Üdv:  

Előzmény: Törölt nick (21782)