Szia Toncsibá'!
Hááát, ha műszaki hiba, akkor az jó nagy lehet - ugyanis az Összhang (hangposta, hívószámkijelzs és átirányítás vagy hívásvárakoztatás) tudtomal a T-Com összes digitális főközpontjában elérhetőek. Ha pedig esetleg ADS-en lennél (lehet az országban 2 darab, egy Budafokon, egy Székesfehérváron tám..), akkor az OSS fel sem engedte volna szerintem venni, ha egyáltalán annnál van valóban "ellenjavallat" (fejből semmit sem tudok ;-D).
HA GSM alapú előfizetői vonalad lenne (azaz nem réz érpár), akkor is kidobta volna az OSS (amiit az ügyfelesek prütykölnek amikor beszélsz velük ;-D)
Tehát:
Vagy ha olyan optikai (HYTAS) "érpárad" le, ahol valami nagyon gáz van - de tudtommal alapesetben ennél nincs műszaki kizáró ok.
Esetleg a hívószámkijelzés nem megy át pl. vonalsokszorozón - de ez sem lehet kizáró ok, mert akkor megvalósíthatatlanságot írtak volna.
Akárhogy is nézem: a megrendelés utáni 49. órától Részedre ketyeg a KÖTBÉR - amelynek igényét ("kötbérkövetelés") be kellene írásban jelentened mondjuk egy rövid faxon a 06/80/44-33/23-as számon az Ügyfélszolgálatnál, és odaírni, hogy egyrészt NEM mondod vissza a megrendelést, másrészt a kötbér és annak késedelmi kamatai addig ketyegnek, míg nem létesítik a megrendelt és visszaigazolt (!) ÖSSZHANG csomagot.
T. Szolgáltatónk a következőt teheti:
1. Elismeri, hogy hibásan vette fel a megrendelést (a kötbért ennek közléséig (ez az Általad történt kézhezvétel!) akkor is meg kel lfizesse!), és hivatkozhat jogszerű (vagy annak tűnő) ÁSZF pontokra, és műszaki állapotra. [Hogy valóban jogszerű és tényszerű, okszerű lehet-e a hivatkozás, az majd akkor lesz téma ;-D]
2. Elismeri, hogy nem tudja megoldani a hibát - egyúttal "felmondja" a megrendelt szolgáltatást. Ebben az esetben is egyrészt a kötbér a közlésig ketyeg; másrészt mivel a VONALAD nem teljes értékű, így azonnal köteleni fogod a hibás teljesítés miatti árleszállítást (!), azaz a havi előfizetési díjad 30%-os csökkentését azzal, hogy amennyiben nem jogszerűen járnak el (ez esetben a tényleges értékcsökkenést maguk már elismerték, más módjuk tehát nincs!), akkor a Nemzeti Hírközlési Hatósághoz fordulsz szerződésszegés, ÁSZF ellenes ügyfélszolgálat és szolgáltatás valamint jogellenes magatartás hatósági jogkörükben történő megállapítása véget.
Sok sikert!
Robi
PS: ha magánban kellenék, megtalálsz...