vw_golf1.6TD Creative Commons License 2007.05.11 0 0 2041
G.. egyenlőre csak belefúrtam a szívócsonk és a turbó közötti csőbe és abba tettem ki fúvókát, a spriccantást csak én határozom meg, mikor kerüljön bele víz .. egy kapcsolóval. Nyomáskapcsolóval akartam megcsinálni, hogy 0,5 bártól nyomjon vizet és kapcsolható is legyen, hogy csak nagy forróságban nyomja a vizet a melegen szívott és mégjobban felmelengetett turbón átfújt levegőhöz,DE.. nagyon drága nyomáskapcsolót találtam eddig, és tovább még nem volt kutakodásra idő, de amint lesz szétnézek, és összehozom a dolgot.

Szívódieselen is csak akkor van értelme, ha pl. autópályán vagy hosszabb távon tolod az autónak meg sok megerőltető partszakasz van stb.. 1500-2000 felett jóval, és adsz hozzá nagyon kicsi vízpermetet, hogy jobban érezze magát a motor. De egyébként keress rá a Water-injection topicra , ott írogat Krézi is, meg ott nem rugnak seggbe , ha arról beszélsz, mert ez elvileg Étolaj fórum ;)

Elnézést is kérek .. és folytassuk étolajos témával :)
Előzmény: GPter (2040)