Sziasztok!
A vízbespriccrőr írhatnál részleteket! Bár a dízeltuning topikban krézi egykor már írt róla, de ő mégiscsak versenykörülmények közt használta, nem utcai autóban, és gondolom a bejuttatott mennyiségben azért van különbség a két alkalmazás közt.
Most egy szívómotorra készülök vízbefecskendezést kialakítani, de hogy a forduat, és gázkarállástól függő szabályozás megvalósuljon, arra gondoltam, hogy a szívócsonkon, a kipuffogógáz visszavezető cső helyére ráapplikálok egy MZ (motor)
karburátort, a bowdenjét az adagoló gázkarjára, és még némi hangolás után talán megfelelő lesz.
Azt nem tudom, mit csinálhat "hideg" motornál, illetve ha alapjárat közeli fordulatszámokon is kapja a vizet.
Előzetes elképzelésem alapján úgy szabályoznám be, hogy kb. 1300-1500-as fordulat alatt ne nagyon adjon neki. De ez ugye borul akkor, ha nagy gázt nyomok, hiszen gázkarállástól függ, hogy a karburátor síbere és tűje emelkedik-e vagy sem.
Kösz!