Törölt nick Creative Commons License 2007.03.23 0 0 1838
Múlt héten (asszem szerdán) ácsorogtam a BMW gyár előtt a buszmegállóban és néztem amint vagonírozzák (kurva szép kifejezés igaz?) a szép új csodákat. Elgondolkodtam, hogy a gyárban nagy valószínűséggel csak a vezérek és ezek a fahrerek lehetnek németek. A vezérek a lóvé miatt, a vagonrakodó meg azért, mert ehhez kell a legtöbb tudás. Meg bajorul óbégattak egymásnak.

Miért gondolom ezt?
Mert szét kell nézni Németországban és észre kell venni, hogy egy-két stratégiai iparág kivételével a kínaiak, a szlávok, a malájok, az eszkimók meg egyéb emberevők termelnek, a német meg inkább munkanélküli, ugyanis ezek az unterek kitermelik neki a segély-de elég jó-életszínvonalat.

Szóval bérköltséggel kéretik nem hadoválni!

Innováció?
Könnyesek a szemeim.
Meg eszembe jutott a globalizáció kifejezés.
Magyarázzam?
Na jó, csak annyi hogy padlólemezkomformizmus. Meg a többi gazemberség.

Marketing? Nevezzük inkább erőszakos hüjítésnek!
Az átlagpógár meg beveszi, mert nincs lehetősége a dolgok mögé nézni, nincs információja - kérem nem összekeverni a lényegi szűkössége és a lényegtelen információ dömpingjével - és nagyon kényelmes (teljességgel megértem) egy újba beülni és már csak stresszkezelésként is kibékülni a lenyúlás tényével. Az üzembiztosság, a szervizháttér tudata, az "innováció" igérete nagy csábítás. Addig nincs baj, amíg az első filléres hibajelenség miatt (ez a szervizszámlán őt-vagy hatjegyű lesz ám) Bivalybasznádról kell hazatrélerezni a család szíve csücskét. Értetlenség az lesz.

Szó se róla, hüje ember volt, van, lesz. Van közeli rokonom, aki 10 évvel ezelőtt egy akkor 8 éves Sierra megvásárlásakor elhitte, hogy százezrenként kell olajat cserélni benne. Meg is tette volna, ha egy xarul sikerült biznisze után végrehajtás tárgya nem lett volna szerencsétlen gép.

VAn közeli rokonom, aki a 3 éves kis Suzukiját nem nagyon cserélné el, mert 75ezer alatt csak olajat,fékbetétet és első lökhárítót kellett cserélnie. 2.8-as Scorpióból ült át.

Szintén közeli rokonom a huszonakárhány éves Renault Expressét - bár nem biztos hogy Express, mert festék sem nagyon van rajta, nemhogy felirat - nem nagyon akarná kitolni a szeméttelepre, mert 5 körül fogyaszt, ha beindul alig lehet leállítani és rengeteg lommal meg lehet pakolni, megevett eddig vagy 6 gyújtótrafót (volt kb 2644 ft darabja) meg némi olajat.

Jómagam meg 22 éves francia másfél tonnás hidrós 2.5 turbódízel vassal járok és amíg csak bírok, ilyenekkel akarok járni. Gyári cuccok 75 %-ban elérhetőek, más utángyártottak minden. Nincs rossz állapotban, mert minden időben cserélve lett, ami az üzem-és közlekedésbiztonsághoz szükséges.
Akkor az alábbi definíciók szerint félig új autóm van?
Tudjátok mennyi ilyen létezik?

Megértem azt az érvrendszert, hogy lestrapált "lom" amiben zsírosképű afromagyar lókupec vakarja a retkes seggét nem való a magyar utakra, de ez ellen csak hatóság tud érdemben intézkedni. A műszakin kenőpénzzel áttolt -tudod Józsikám, ezt,meg azt, meg amazt ki kell majd cserélni - soha nem szervizelt kotlákat szintén el kellene távolítani a közutakról. A 60-nal vánszorgó kétszeresen túlterhelt Kelet-nyugati szocialista tehergépkocsik szintén présformákba valók. El velük a sunyiba!

De aki lelkiismeretesen karbantartott régi vassal biztonságosan közlekedik, az ne legyen gúny vagy utálat tárgya.

Bocsi a hosszúért, de olyan jó offolni!
:))

Ja, most építek egy klón gépet, ami szintén másfél tonnás, francia, 25 éves, de amennyi új alkatrészt abba berakok, simán lehet 70 %-ban újnak mondható. És hogy ne legyek off, bioval akarok járni, pár napja szereztem az ebayról egy vacsi új adagolót.
Előzmény: mlas (1836)