A technika fejlődik, az autótechnika is. Vagy hasonlítani akarod egy mervtengelyes hátsó futómű BÁRMELY paraméterét egy mai 5 lengőkaros, DSC-vel kiegészített meghajtással?
Csendben jegyzem meg, a Mercedesnél negyedszázada, azaz 25 éve debütált az 5lengőkaros hátsó futómű, és nem az S-osztályban, hanem a legkisebb, legolcsóbb 200D-ben. (És kb. 50 éve pusztult ki a merev tengely, a dobfékkel együtt, hála a teremtőnek:)
Az autótechnika fejlődik, de azért alaposan meg kell nézni, mit vesz az ember, mert a mai kis-középkategóriás autók a béka segge alatt vannak mechanikailag pl. egy 20 éves Mercedeshez képest. Ehhez képest úgy árulják az újakat, mintha valami csoda fejlesztést vittek volna véghez, ráadásul a nagyrésze gagyi kivitelezésű elektronika.
Tehát nem kell általánosítani a régi lomokra, egyáltalán.