Érett Gyümölcs Creative Commons License 2007.01.16 0 0 503

Szerintem abszolút ontopik, hiszen a "csodaszerek és -módszerek" terjesztői szintén alternatív gyógymódként reklámozzák a cuccosaikat. Holnap délelőtt fél 11 körül a Kossuth Rádión.

 

 

http://www.radio.hu/read/210787/rid/PVV6TQ==

ÉRV PÁRBAJ – érvek ellene és mellette
Vírusszűrő ventilátor, rákot gyógyító varázscsepp. A természetgyógyászattal foglalkozó cikkek jó része tudománynak álcázott reklám - állítja a médiajogász. Felel-e a tartalomért a médium? Perelhető-e a lap, ha a hajhullást megállító csodaszertől megkopaszodunk? Kihez forduljunk ha a fogyókúra celeb csodamódszerétől is hízunk? Hogyan kell(ene) megkülönböztetni a reklámot, az ismeretterjesztést, a pr- t az újságokban, vagy az interneten?