Milyen TD motorok vannak? Tehát van kamrás, és még milyen? És mi a különbség? Ja és a kocsiról honnan tudom megállapitani, hogy ebben éppen milyen dizel moci van?
Bocsi ha láma a kérdés, de csak az 1,25 multijet-et ismerem, az meg egy kicsit más rendszerű...
Még egy kérdés:
Mivel az üzemanyag fűtése csak járó motronál oldható meg mobilis módon, ha két tankot alkalmaznék akkor a fütést szerintetek elektromos, vagy folyadékcserés móson érdemes megoldani.
És ha az utóbbi, akkor érdemes-e a póttankot is fűteni. Homályos elmémben egy olyan rendszer kavarog, ami a tiszta gázolajos inditás után a kipu rendszertől venné a hőt, és bele lenne vezetve az etolaj tartályba.
Gondolom az adagoló előtti részt érdemes az ajánlott 12V-s kávéfözővel melegiteni. Non-stop generátorról / aksiról.
/Ausztrál honlapon hosszasan taglalják a sajtolási módszereket, és a szűrés lépéseit, plusz idehaza egy csongrási megyei lapon talaáltam még érdekességeket, tőbbek között simán le van irval egy hatósági beszámolóban, hogy minimális átalakitással a régebbi rendszerű személyautók gond nélkül mehetnek napraforgó olajjal. (észterezés nélkül)...elgondolkodtató/