árulnak akár kibelezve is, mert egy csomó dolgot át lehetne tenni bele,
vagy csak egyben?
mégis mit?
a nagy valószínűséggel görbe főtengelyt, az agyonvágott csapágycsészéket, a lukas perselyeket, a leszakadt hajtókart?
hidd el, abból a motorból már legfeljebb csak a hengerfej használható sajnos.
az sem teljesen biztos, mert ha fent szakadt le a dugatyú.akkor a szelep még beleérhetett, mindenesetre bontani kell a pontos felméréshez.
az af az más.
motorba már nem ütik, most már ha nem tisztázott a motor előélete, de megegyezik a gyárilag beépítettel, akkor motorszámot átírják a forgalmiban ha olvasható, ha nem olvasható, akkor meg a motortípust jegyzik be.
mindenesetre ésszel kell az ilyennel variálni, mert ha pl látható külső beavatkozás miatt hiányzik a szám, akkor tökönrúgják a júzert erősen.
mondjuk olyan hűdenagyon nincs beverve a szám, a betűt pontokból állítják össze és gyakorlatilag alig van betűmélység.
nem kell parázni egy ilyen morcserével, nyugi.
ha meg már át van papírozva az aktuális helyzet, akkor a kutya nem mondja meg, volt e cserélve vagy nem, ugyanis még a gyári programban sincs összepárosítva a motorszám és az alvázszám.
árakat meg passzolnám, sose vettem még motort hál' istennek.
eddig még mindegyiket össze lehetett rakni.