Fickó bácsi Creative Commons License 2006.10.07 0 0 9568

Szia,

na ez így konkrétan már mindjárt más.

Az a struktúrából sajnos következik, hogy a jelenlegi menetrend további menetidőnövelést nem visel el. A kérdés rendezésére az M0 építés folytatásakor kerül sor (december eleje). A menetrend készítése egyébként közös munka, soha nem készül menetrend a vonalon dolgozókkal való egyeztetés nélkül, illetve a menettartamokhoz a számítások mellett a tényleges menetregisztrátumok jó támpontot adnak. (Nem azé, aki 11 perc alatt Cinkotáról beér Örsre.)

És gondolom tudod, hogy minden egyes menetrendet az integrátori szervezet kell jóváhagyjon. És elég sok az egyeztetni való, például a napi 70(!) cinkotai tolatási művelet, amit csökkenteni kell, a szükséges munkaórák stb.

Olyanról, hogy menetidő növekedés, hallani sem akarnak. A vasútnak pedig mennie kell, és ezt a hévesektől várják el.

 

Az ilyen jellegű konkrét észrevételeket nyugodtan megteheted a szolgálati úton is, vagy egyszerűen munkaidőben telefonon az illetékes osztályon.

Előzmény: hamurappi1 (9566)