Mindkettő elég rossz állapotban van, Csepel és Szentendre, a két kiemelt vonal, mert az utasforgalom miatt ők vannak kiemelve.A 4 közül... ide jutnak a fejlesztések.
Jó múltkoriban hallottam az egyik fönökünk szájából, hogy itt csak tűzóltó munkák folynak a Gödöllői vonalon.Ami nagyon sürgős és nem várhat.De sajnos egyre több lesz a lassú jel, amin mi nem tudunk változtatni, a pályamester meg újabb és újabb szelvényeket , korlátozz le lassújellel, mert sajnos ilyen érdekes állapotban van.
Egy utas mondta, hogy irigyli a munkám, milyen szép tájakon, közlekedünk, de megkérdezte, ezt a pályát nem akarják ,felújitana, mert ő a Szentendrei HÉV-vel utazik .. nap mint nap, és ott nem zötykölödik ennyit...
Na szóval nem csak mi ,hanem a laikusok és észreveszik a különbséget.
Persze a pályafenntartás mindent megtesz ,amit lehet de sajna ha nincs pénz akkor nem nagyon lehet mit tenni, toldózás foltozás megy.Amig szét nem esik a pálya vagy ... ki tudja ...
Bár szerintem Ráckevének hamarabb van esélye a felújitásra, ott elég jó a lobby érdek, vagyis innen távolról úgy látva...
Ezt csak azért merrem gondolni, mert sajnos itt a lobby egyenlő a 0-val ,mikor még egy szaros menetrendet se tudunk elfogadtatni a fentiekkel, (már vagy 3-szora dobták vissza) akkor hogy akarunk ide felújitási pénzért lobbyzni ...
Üdv