Hernyofan Creative Commons License 2006.10.01 0 0 9491
"Valószinü, ha a HÉV is akkora kihasználtságnak örvendene mint az Említett volánbuszok, s ha az állambácsi ugyanugy kiegészitené a diákjegyeket , mint a volánbusznak, akkor valószinüleg a HÉV is tudná nyujtani azokat az árakat."

És szerinted ez érdekel engem, vagy a többi, inkább buszt választó utast? Baromira nem izgat senkit, miért drága az, és miért olcsóbb a másik... Annyi előnye egyszerűen nincs a HÉV-nek, amennyivel többe kerül ( főleg most, hogy diákom, és egyesített bérletem van ). Ettől függetlenül néha használom a mai napig, mert nekem is a kedvenc HÉV-vonalam, bár nekem olyan napom nincs, amikor nem használok HÉV-et, mert a csepeli, és a szentendreit is rendszeresen koptatom... Ha pl. vizsgára megyek, akkor HÉV-vel teszem, mert megbízhatóbb, mint a Volánbusz.

Aztán az állambácsi ( nem politizálni akarok ) miért nem egészíti ki ugyanúgy a diákjegyet a HÉV-nél, mint a Volánbusznál? Nem lehet, hogy valakinek dolgozna kéne ott a főnöségben ezért?

A Boráros térre való bevezetése a HÉV-nek egy jó ötlet. De akkor rendbe kell hozni az egészet! A lassújeleket ki kell gyomlálni, meg kell oldani, hogy Pesterzsébet, és Vágóhíd között is gyorsabban lehessen menni ( akár úgy, hogy fénysorompót, vagy egy fedezőjelzőt - ha ilyet szabad HÉV-nél - kell tenni az összes átjáróba ), a 3-as villamost be kell vezetni a pesterzsébeti állomásra, és természetesen itt is kéne kicsit fejleszteni a biztosítóberendezést, mint a szentendrei vonalon. Nekem az 5-ös metró ötlete tetszik a legjobban, de azt ne fejtegessük, hogy mennyi esélyt látok a megépülésére...
Előzmény: vasefake (9489)