locomotion.hu Creative Commons License 2006.09.20 0 0 50979
Nem akatam idő előtt károgni, de amikor eladták az amerikai leányvállalatot (2006.szept.08) már sejthető volt valami visszafejlődés.
<a href="http://www.trains.com/grw/default.aspx?c=a&id=442" target="_blank">riport az új tulajdonossal</a>

angol nyelven némi info a Lehmantol
<a href="http://www.lgb.de/english/scrapbook/DefaultScrapbook.aspx?pid=5&articleGroupID=6#Lehmann Announces Moves to Prevent Hostile Takeover" target="_blank">http://www.lgb.de/english/scrapbook/DefaultScrapbook.aspx?pid=5&articleGroupID=6#Lehmann Announces Moves to Prevent Hostile Takeover</a>

illetve
LGB usa

Pedig probálkoztak a 125. évfordulót meglovagolni
LGB fesztiválról angolul

én is bünösök közé tartozom, mert igaz más okból de én is az USÁ-ból hoztam be kinai gyártású Bachmant.

de mint tudjuk a Roconak is halálhirét költötték (erre aztán osztódással szaporodott), a Märklint már többször eltemették, most pedig úgy tünik (éppen tegnap jött meg az első féléves forgalmi jelentés) igaz angol tőkebefektetői tulajdonban, de talpra áll és egyenlőre Märklin név alatt. Szóval míg a többi europai márka a fű alatt ment tönkre és tünt el egyik napról a másikra egy egybeolvasztó cégcsoportba, kinába stb addig a német nyelvterületen ez nem divat (még)

Ennyi mára az LGB világából (elvégre ?van? LGB forum is)

> Briko "A hazai vásárlóerőről nem is beszélek, kíváncsi lennék, hányan is lehetünk..."
Azért van magyar cég aki forgalmazza, tehát akkor vevők is vannak csak nem olyan hangosak mint a H0 világ.


Előzmény: Briko (50977)