Allesmor Obranna Creative Commons License 2006.09.04 0 0 3509
Itt feltétlen bele kell, hogy szóljak, bár a kutya se kérte.
Dynax kollégának igaza van.
Az amerikaiak európai szemmel nézve igencsak unalmas műsort adnak elő, ott a sok "Heritage Flight" mellett annyi már az is műsor, hogy egy F-15C egymás után négyszer csinál 360 fokos fordulót, majd a változatosság kedvéért egy "flat cuban eight"-t, vagyis vízszintes nyolcast.
Ne feledjük Joe Felock-ot, vagy Ricardo Travent, az előbbi az F-15E, az utóbbi a Super Hornet fő berepülő és bemutató pilótája.
Na ők azok, akik ha bemutatót repülnek, hülye kifejezéssel élve "oroszosan" értelmezik a sugárhajtású műrepülés fogalmát.
Mind a kettő tisztában van vele, hogy a gépe mivel is tud többet az átlagnál.
A digitális FbW kormányrendszerű Strike Eagle ha már kb 1,5-ös tolóerő/tömeg aránnyal rendelkezik, illő, hogy a felszállásból szögletes loopingot csináljon, ami más gépnél a második 90 fok (háton) után látványos földig lapos dugóval végződne.
Vagy pl. ő az egyetlen az USA-ban, aki nyilvánosan kobrát repül nem TVC géppel.
Ricardo Traven a Super Hornettel, meg bőszen gyártja a dobott orsókat 150 km/h-ig elhúzva a gép orrát, meg a húzott vízszintes 90 fokból oldalkormánnyal "seggreültetett" nagyállásszögű gyertyákat, ami más jenki előadótól nem szokványos.
De az átlag a pergő duma mellett a nagy büdös semmi.
Itt valaki írta, hogy ők hangulatos zene mellett jó pörgős kommentárjukkal legalább már itt tartanak.
Pontosítanék.
Ők MÉG itt tartanak.
De majd belejönnek...