Abraka Dabra Creative Commons License 2006.08.28 0 0 720
nyílván igazad van. a nem túl sokféle technikai megoldás közül ez az egyik.
az érdekességet ott látom, hogy ahogy a 6-osoknál olvasom Ferró kivitte a 6-osát, és mint kiderült arrafelé nincsenek problémák, csak elvétve. Ráadásul a szervíz szakszerűen tud tanácsot adni, megmondja, mire figyelj. Ott azt mondták, csak az okoz gondot, ha mindig rövid távon vezeted az autót, és emiatt hideg a motor (15 km pl.) Itthon meg mondják ezt a 2000-es fordulatot. No akkor melyik az igaz? Nem tudjuk, mert itthon kevés az infó. Ha németországban laknánk az egész történet lehet nem is létezne.
Másrészt igazad van, nyomatékból kell autózni. No de épp ez a lényeg, hogy a motor legjobb nyomatéka 2000, és 3000 között van. Ez valóban így van, ennyit már én is éreztem, brutális a különbség. (Nyílván ott kezd el tolni a turbó) De lehet egy kisérletet folytatni mindenki örömére. Akinek mondjuk 15e km után rendben van az olajszintje (nem emelkedett, vagy alig) próbálja meg a maradék 4-5000-en hagyományos dízelesen nyomni az autót, és figyelni a szintet. mindenkinek érdekes lehet a tapsztalat. persze csak ha nem rövid utakon használja. igyekszem majd én is ezt megfigyelni. fogjunk össze, ha már kevés az infó
Előzmény: Tibola (718)