Cerruti Creative Commons License 2006.08.28 0 0 16
Én speciel leszarom,hogy a vodánál mennyit kell várni az ügyfélszolgálaton mivel kb félévente egyszer hívom fel őket.Nem is értem miért kell egyfolytában az ügyfélszolgálatot hívogatni.Biztos jó a kormányzati csomag, neten lehetett oda kötni egy emberen keresztül, de azt kell nézni, hogy ha nem ismersz senkit akkor csak úgy nem tudsz ilyen csomagra szert tenni.23,50 egyébként is több mint ami a netcontrollnál van ha jól tudom.Annyiból jobb, hogy le tudod beszélni az 1800at, de akkor megint oda lyukadunk ki, hogy ameddig a kormányzati csomag elérhetetlen addig a netcontrollnál bárki hozzájuthat a kedvezményes csomaghoz.Nekem a pannonnál van olyan céges csomagom amiért nem fizetek egy forintot se, ettől még ilyet senki nem tud venni csak úgy ahogy kormányzatit sem.

Az ügyfélszolgálatos dolgot egyébként azóta sem értem.Télleg érdekelne, hogy miért kell annyit hívogatni őket, hogy fontos legyen az azonnali felvétel a mondjuk 1-5 perces várakozás helyett.
Előzmény: Pax2 (15)