L45H Creative Commons License 2006.07.06 0 0 187
A járművőn szolgálatot teljesítő bármilyen olyan dolgozó, akinek ez (az hogy a járművőn kell lennie) a munkaköri kötelességei között az érvényes munkaszerződésében szerepel. Akinek az a feladata, hogy a járművőn legyen az már ilyennek számít. És innentől életbe lép, amit OLDFAV mondott. Hogy a szabályzat nem használja a "vezető" szót. Tehát, ha ez csak amolyan utaskísérő, akkor már vonatkozik rá a szabályzat. Akkoris, ha még a vonat veszélyhelyzeti megállítására sincs kiképezve! Egyébként ha SENKI nincs a vonaton, a vonatot kamerával megfigyelő diszpécser is elméletileg a vonatra lehet vezényelve, csak épp a szolgálati helye nem a vonaton van :)))) (Na, de ez már kezd absztrakt lenni, így 1 óra magasságában...)

ON:
A nagy metrós topikon valaki írt vmi MFAV füstölésről? Vki tud esetleg erről?
Egyéb, szintén ON kérdéseim:
Milyen rendszerességgel kenik -ha kenik- a Deák-Vörösmarty ívet? Nem azért, mintha zavarna a nyikorgás, az én fülemnek ez a muzsika :)) deeee csupán érdekességképp kérdem. Nem lenne jobb a pályára esetleg egy automatikus kenőt tenni, netán a járműveket (tudom, ez nem olcsó buli, de a legjobb megoldás) felszerelni kenő berendezéssel? És ha már itt tartunk,nem merült fel olyan elképzelés, hogy lehetne az alagútba zajvédő elemeket tenni (sínszálak közé, vágányok közé legalább egy sornyit, alagútfalra vmi vékonyat, az alagútfal bemélyedésébe-ha nincs útban nagyon a vezeték)? Berlinben az S-bahnnak egyes helyeken van ilyen és szerintem elég hatékony dolog...
Előzmény: csatang (185)