sichonor Creative Commons License 2006.04.16 0 0 6937

T. Méregzöld!

Nem az a fajta vagyok, akinek nem jó semmi.

Az előző írásaimban benne foglaltatik, hogy azon a vonalon bérfelzárkoztatást hoztak létre, mely a járművezetők kérése szerint-ami tényleg dicséretes.

Ugyan is az Űzemvezető is pozitívan állt hozzá a kereteken belűl.

 

Na most jelen esetben a központ elvont üzemórákat (átadva a busznak, mert a kiesett fordulót a busz pótolja) : (CL23.30 - BT04.30) Így szétesett az éjszaka szerkezete és át kellett szerkeszteni - plusszként az éjszakai pihenőre esett potlék 500FT. stb.  

Nem előítéletekkel írok, mert ténylegesen kimutatható a csökkenő fizetés mértéke.         Természetesen nem vitatom a tapsztalataidat és hozzártésedet.

 

Ezt máshogyan nem tudom megfogalmazni: 102.000,.96.000,-92.000: /az adatok igazak

Ez csak körübelüli összeg, mert most ne nézzük a teljes pontosságot. Egyébként is beletartozik,: hogy volt-e szabadság az említett hó-ban,-vagy energia megtakarítás

vagy-hogy hány éjszakát csináltál az adott hónapban, stb.

 

Na most minden gyűlölet nélkűl: kivettek két éjszakát a fordából, ehelyett nappalos

számot csinálunk. Előzöleg egy hónapra 4 éjszakai szám jött ki -az éjszaki pótlék és a további vonzatai: így több volt a fizetés is.

Az átszerkesztett fordát állandós fordákkal erősítették meg.

 

Akkor megkérdzem: miért lett kevessebb a fizetés? (Ne számítsuk bele a bérfejlesztést.)

 

Előzmény: Méregzöld (6934)