Méregzöld Creative Commons License 2006.04.15 0 0 6934

Hi Sichonor!

 

"Tehát egy fajta bércsökkentést eredményezett a változtatás - mert a központ ugyanis erre ment ki."

 

Azt gondolom olyanról beszélsz amit nem értesz és egyébként nincs is úgy.

 

Ha egy üzem olyan fordát tud csinálni, amiben kevesebb munkaórával lehet megcsinálni a menetrendet, az azt jelenti, hogy ÉVES SZINTEN UGYANAZÉRT A BÉRÉRT KEVESEBBET KELL DOLGOZNI, de ezt az előzőben leírtam, hogy ez hogyan is működik. 

 

Sajnálom, hogy olyan előítéleteket viszel bele a gondolataidba, amivel komoly zavarokat okozol azoknak a kollégáknak a fejébe, akik nem ismerik a részleteket, de egy ilyen hozzászólásra mindenki felkapja  a fejét - mit csináltak már megint a főnökök - butaság!!!!!!!!!

 

Egyébként gondolkozzunk egy kicsit, mi is történik egy megtakarított bérelem bértömegével - éves szinten felhalmozódik és külön munka nélkül kiosztható lesz a motorászok között. Mi is ezzel a baj?

 

Egyébként, ha ezt minden menetrendben meg lehet csinálni, adott esetben beépíthető az alapbérbe is. Talán erről kellene/lehetne beszélni...

 

Ha amit írtál azt komolyan gondolod, akkor nagyon sajnállak, mert olyanokat feltételezel, ami nincs, mert ilyen intézkedésre senkit sem kényszerítenek, ösztönöznek...

 

Egyébként amikor én motorász voltam (80-as évek), akkor az üzemegységvezetők prémiumában benne volt a minél nagyobb bérmegtakarítás!!!!!!!!!!

 

Most az van benne, hogy a bértömeget a lehető legnagyobb mértékig fel kell használni. 

 

Azért is nagy baj, hogy ilyeneket írsz, mert a maximális bérfelhasználásért nagyon sokan, nagyon sokat dolgoznak, akik persze ebből a pénzből NEM IS KAPHATNAK...

 

Majd jövök...

 

 

Előzmény: sichonor (6922)