Infós Creative Commons License 2006.04.11 0 0 6890

Korrektor22 már írta régebben, hogy Aquincum elágazáson nem lesz forgalmi szolgálat, távkezelt állomásként fog funkcionálni. Csak azt nem értem, hogy attól a nyílt vonal még nyílt vonal marad a megfutamodás elleni biztosítással, helytelen vágányozással, menetirányváltással stb. mind a Batyin, mind Aq-ban, mind a csepeli vonalon.

 

Tulajdonképpen a motorásznak nem is kell tudnia fejből, hogy azt a jelzőt honnan kezelik, vagy hogy honnan rádióznak. Ha a jelzőn ott a kezelési körzet hívójele, akkor tudja, kinek kell szólni, ha gondja/baja van. Úgyszintén a rádióval is hasonló a helyzet. És nem hiszem, hogy attól egyszerűsöde a szabályrendszer, hogy az "állomás" fogalmát kiterjesztjük arra a szakaszra, amit az fszt. a biztosítóberendezésen vagy a KÖFI-n lát és kezel. Ha a nap meghatározott szakában Aq-ban nincs szolgálat, akkor Bm kezeli a jelzőit. Ha ebben az időszakban egy motorász rádión akar szólni a fszt-nek, akkor Aq-t fogja keresni, mert a jelző alapvetően onnan kezelendő. Az már egy b) kérdés, hogy ez a jelző (sőt, az egész pult) távkezelésre kapcsolható, amikor Bm gyakorolja a jogokat felette.

Előzmény: Bazsi75 (6887)