G. Bear Creative Commons License 2006.04.10 0 0 6878

Hali!

 

Először is szeretnék visszakozni annyiban, hogy a Gödöllői vonal csak példa volt, de a problémák és a tapasztalataim inkább általánosak, oly annyira, hogy Magyarország tudtommal egyetlen "WC-múzeuma" nem ott van hanem a ...-i kocsiszín területén... És bár a módszerrel nem értek egyet, de az sem véletlenül lett lezárva a felújítás után. Ha tartózkodóknál tartunk, hidd el, láttam már egy-két követendő példát, és akár tudnék is tervezni nem akármilyet (no persze nem építészetileg, azt meghagynám a műszaknak, mert valószínűleg ők értenek hozzá a legjobban, de igény-szinten igen). És lehetne is, ám ahonnan a példákat venni tudnám, ott a német anyanyelvű állomásfőnök először egész egyszerűen nem értette, hogy miről beszélünk, amikor a tolmács lefordította a kérdésünket: "És tessék mondani hány biztonsági őr van, hogy megelőzzék a fosztogatást?" Aztán végül szerényen elmosolyodott mielőtt válaszolt, én meg baromira pirultam. :)))

 

Szóval csak annyira akartam rávilágítani, amit a végén meg is fogalmaztál, hogy egy kis szemléletváltás nem ártana, mielőtt netet teszünk a tartózkodóba. De egyáltalán nem tartom eretnekségnek, sőt egy "olyan" helyen az lenne a "legkevesebb". Mint ahogy az új szerelvénnyel kapcsolatban megfogalmazott forgalmi igényeket olvasva, nem az jut az ember eszébe, hogy azt a jelenlegi környezetet alapul véve álmodta meg a készítők csapata...

 

Mindenesetre egész jól alakul itt a "szakmai" téma!

 

Üdv!

Előzmény: sichonor (6874)