Greenmasiniszt Creative Commons License 2006.04.02 0 0 6853

 

   Hello Méregzöld

 

Én nem kötekedni szeretnék de nem értek veled teljessen egyet. Igen a járművezető egy nap kb. átlag 160 szor zár ajtót de mégsem erre figyel a legtöbbet. Lényegessen nagyob figyelmet fordít a pálya megfigyelésére menet közben, ami a te ismétlödő felsorolásba nem szerepel. Amikor te vezettél mennyi volt a halálos balesetek száma a vonaladon? Egy jó üzemvezető nem ledegradálja (ex)dolgozói munkáját még ha már nem is az, hanem ellenkezőleg igyekszik elismerni. Ha üzemvezető voltál akkor tudod, hogy számos esetekben eltérés van az E1 és F2 rendelkezései között amire az utasítás szerkesztőknek talán oda kéne figyelni. Szerintem G. Bearnak abban igaza van hogy megkéne kérdezni az utasítás szerkesztésekor a forgalmi dolgozókat hogy az utasítás ne papír szagú hanem élett szagúbb legyen.

Mert az életben történik olyan dolog amire az utasítás nem rendelkezik és mit ír az utasítás ebben az esetben?: Abban az esetbe ha az utasítás nem vagy hiányossan rendelkezik valamilyen helyzetben a dolgozó a szerinte legbiztonságosabb módon köteles eljárni. És ez mi már ha nem egy kis demokrácia, mert a dolgozóra van bízva miként jár el. Az életben történik olyan dolog amire nem történik szabályozás, és mért ne kerülhetne pozitív elbírálás esetén egy dolgozó ötletén alapuló rendelkezés az utasításba. Nem mindegy hogy kinek a fejéből származik ha még ritkán történő eseményre is rendelkezik, de vészhelyzetet hárít el? 

 

                                                                                   Hi

Előzmény: Méregzöld (6845)