tweety83 Creative Commons License 2006.02.23 0 0 6714

Hali!

Egy szakkérdés:

 

Kedden rohanok 15:20 körül a Margit hídi HÉV hez, mert félkor a Batthyányin kellett volna lennem. Bejön a HÉV, tök sötét az utastér (csak vészvilágítás van) ajtó kinyit, vezető buherál valamit, a Tűzőr már adja a szabad jezést....(Bár neki sem tünt fel hogy tök sötét van az egész szerelvényen....nah mindegy) aztán kirohan a vezető végigszalad a szerelvényen...sokan morognak hogy jó lesz ez lámpa nélkül is csak legalább menjünk már el a Batthyányiig. Addigra a tűzőr is rájött, hogy nincs kinek lámpáznia mert a sofőr már nincs a fülkében (addig lelkesen világított :))

 

Nahh aztán valami bikázókábelhez hasonló cuccot kivet hátulról a vezető, és közölte hogy szedőtörés van, meg emiatt valami lezárlatosodott, úgyhogy aki siet az menjen busszal (bár megjegyzem a buszra 8 percet vártam és végig álltunk a dugóba, mert a Bem tér előtt pont az út közepét kellett felbontaniuk)

Namost:

 - Ha eltörik a szedő, miért nem lehet lehúzni a töröttet, és egy jót felengedni (hisz van még mellette 3 épp állapotú szedő) és így elmenni a Batthányiig?

Miért jó hogy ott állunk a nyilt pályán (még szerencse hogy nem az alagútban, mert ott paráztam volna be) és ott szerelik a vonatot, akadályozva ezzel a forgalmat?
Nem lehet ezt valahogy rugalmasabban megoldani?