Konnektororrú Creative Commons License 2006.02.18 0 0 123
Nálunk már csaknem egy éve van UPC telefon, nagyon olcsón, mert a TV és a net is tőlük van. Jellemzően havi 2-3-szor 10-15 perc üzemkimaradás szokott lenni, ami kibírható (még úgy is, hogy ilyenkor természetesen jó pénzért mobilon kell hibabejelenteni), tekintve, hogy harmadolódott-negyedelődött (!!) a havonta telefonra költött pénz a matávos időkhöz képest. Az ügyfélszolgálat elég gagyi még mindig, DE. A tévével és a chellóval is egészen a kezdetektől a UPC-nél vagyunk, így egész jól le tudjuk mérni azt a fejlődést, amin (a morált tekintve) keresztülmentek ez alatt az 5 év alatt. 2001-2002 körül még minősíthetetlen, OTP-Matáv szintű volt az üfszolg hozzáállása és szakértelme, ma azért annál már _sokkal_ kevésbé gázos a dolog, és a "műszaki kollégák" mintha kezdenének jobban érteni a témához, mint én, a mezei júzer. (Hiába mulatságos, régen ez nem így volt :(()

Egy dolog idegesít: 51-es körzetet nem lehet hívni a UPC-telefonnal. Vannak ui. közvetlenül, ingyen SMS-t küldő szoftverek, amik csak közvetlenül modemen keresztül ingyenesek, így aztán ettől a lehetőségtől elesem.