attus germanicus Creative Commons License 2006.02.13 0 0 960
A Vadasparkon keresztül nem kispályás dolog az építkezés. És azért nem a közlekedés az egyetlen tényező a világon, ezt be kell látnunk, még akkor is, ha az ide írók többségét a forgalom jobban érdekli, int a vaddisznók :-))

A budakeszi forgalom igen jelentős része a zsámbéki medencéből tart a fővárosba. Ezeket egy esetleges M0 nem tereli sehová sem, amint a helyből a város felé igyekvő forgalmat sem. Bár tudom én, hogy a Szép Juhászné sem üres, ráadásul arra a kacskaringós kis útra a mai forgalmat ráengedni valóban elég vicces dolog, de jól látható, hogy a Budakeszin belül mért forgalomnak csak a töredéke halad arra, a többség megy befelé a városba. Rendszeresen látom a Törökbálint/Budaörs - Budakeszi közti út forgalmát is. Elképesztően sokat nőtt a tíz évvel korábbi állapotokhoz képest, de azért lényegesen alacsonyabb, mint a budakeszi belterületi forgalom.

Szóval szerintem is van létjogosultsága ennek a szakasznak, de a Budakeszin belül mért forgalmi adatokkal nem szabad játszani ebben a témában.

Mellékes megjegyzésem, hogy szerintem 2×1 sávra 2006-ban már legfeljebb falusi bekötőutat szabadna építeni lakott területen kívül, főútvonalat semmiképpen sem.
Előzmény: Törölt nick (959)