üdvözöllek ismét.
Ne légy pesszimista, még akkor sem, ha ma még igazad van, s ha pl. az EU-s pályázati pénzek esetében még rosszabb az arány attól amit írtál.
Ez a mostani khrack, arra jó volt, hogy egyre több közgazdát beindította. Reménykedjünk abban, hogy sikerűl meggyőzniük a politikusokat, hogy ha nem változtatnak sűrgősen, akkor őket is maga alá temeti, ha összeomlik az a kártyavár, amit oly "nagygonddal" építgettek. A katasztrófát el lehetne még kerűlni, de egyre kevesebb idő maradt erre. Ne csodálkozz azon, hogy az ótókért úgy odavannak. Sokan, sokáig, csak Daciával, Trabanttal szaladgálhattak /pl. közt- elnök úgy itélte meg a rendszerváltás tényét anno, hogy dacia után, már Mercivel is járhat, vagy pártelnök képes volt bíróságra menni egy ótó miatt, mivel ez volt élete első komoly ótója. / Mindíg úgy vettem, amikor a gyerekek, az óvodában, a játékokon összevitatkoznak. majd kinövik.
Különben, tavaly volt egy felmérés, mely kimutatja, a honi úthálózat állapota az első két évben, 20%-al jobban amortálja a gépjárműparkot itthon, mint nyugaton. / hiányoltam a statisztikából azt a kimutatást, hány baleset következik be mindebből / hol van az útalap, ami az üzemanyag árába beépített adóból keletkezhet, s az utak építésére, szakszerű karbantartására fordítható lenne, ha figyelembe veszzük azt a 20%-ot, mekkora kárt okoznak ezzel, az ótó tulajdonosknak. Látod, amíg ilyenek fölött elsiklunk, addig ne csodálkozz azon, hogy K+F, csak furcsa álom marad, s az értelmiség, attól tartok más szakemberek is itt fogják hagyni az országot.
breien