kugyi2 Creative Commons License 2006.01.31 0 0 44416

Otthoni gépen van.Asszem.Ja ahha van a belsejéről, a többit meg lefényképezem a motortérben.De írtam apróhirdetés topicba youngtimersen.

Tok-vonó-csabaistól zsírúj tekerőkapcsoló-vadiúj műszerfalpanel...Klímán belsőlevegőkeringtető reteszen szivacs újra cserélve,belsőlevegőkeringtető tartója el volt törve, fémet esztergáltattam.

Egy klímacső kell, még nem csináltattam,de neked lehet egyébként is speciális hossz kell.

Azért nem csináltattam(raktam össze teljesen), mert apám egy haverjának ugyanilyen van(szerinte gyári, de hülye), hozzá kellett volna mennünk csőhosszt mérni, meg a kompresszorbakot levenni, és megkérni rá a tagot, hogy csináljon még egy átalakító vasat, mert neki sem volt jó a régi motorjára az alsó kompresszor.De apa addig halogatta a dolgot, hogy elkezdődött a suji.

Ezért a kompresszor is a garázsban pihizik.Meg én még a kapcsolót sem tudtam berakni, mert komplett gardáboxot kellett volna cserélni, ahoz meg műszerfalat(más mintájú).De neked stimmelne.Szóval lehető legtöbbet szoptam vele:Kasztnisnak nem volt akkora fúrója, nekem kellett még 2 milit reszelni a tűzfalnál stb.

 

Mondtam, hogy 50ezer, ennyiért is vettem, csak szoptam még vele:)))Azt is írtam, hogy egy haveromnak a 124es(200D)ében diavia van, és arról lehet le tudnánk koppintani a bakot, és akkor dombon a kombájn.Na ezt nehogy erőltetésnek vedd!Csak eszembe jutott.

 

kugyi-hosszért bocs

Előzmény: GWY_128 (44413)