kswturbo Creative Commons License 2006.01.27 0 0 7

Eegen, egen. Illetve si, si.

Mindkettő derék darabnak tűnik, meg is kérik az árukat.

Keményen alkudnék bármelyikre. (Én jóval kevesebbet perkáltam a turbós kombiér, pedig az LX-kivitel Svájcból, sok OK papírral, 133 e km-el, metálba, gyári nyolcküllős 16-osokkal. Na jó, volt csattanva egyszer, de tisztességgel rendbehozták.)

A ződ elegántosabb, a jtd-hez többre lehet következtetni a fotókból. Meg jó az a törtfehér (nem állapot!!:)) árnyalat. Vmint: gyári navis cucc benne, persze csak NYEU-ba, vigyáztak a lökösökre a (gagyi, de most jó jel) gumicsíkkal, meg tolatóradar. Talán LX, vagy LE szint + egyéni extra.

Jó fülű szerelő megmonnya, hány a télleges kilométer benne. Alku után valszeg én arra nyomulnék.

Meg ha béjönne a kombi, tennap még vót 1,2-ér egy ződ benyás kétlityis ugyanott HAHU-n a sorba, (a drótker. mögött.)

Nekem spec formailag a limó nem jön be, de ez egyéni. Meg hát a böszme, kétszintes csomtér, a széria Nivomat mindegyikbe, stb...

Olaszból, Svájcból nincs kapcs? Mer tán megérné...

Előzmény: Slint (6)