itreb,
kezdjük az elején: a Castrol valóban _palackoz_ Kelet-Európában több helyen, például Ukrajnában, de ez a termék minőségére ugyanúgy nincsen befolyással, mint a román Continental gumik, a török Toyota Corolla vagy a bolgár Montana akkumulátorok esetében. Azt tudtad, hogy az autód alkatrészeinek kb 20 százaléka Made in Hungary? Például az indexkapcsolód garantálan Veszprémben született :-)
A Formula 3000 Bt (Bt!!!) konkurrens cég, de jó fejek, és nyugati importból származik az árujuk, ez biztos. A pancsolás tehát kizárva.
Mármost a PDTDI-re térve :-)
Kevés az info. Mennyit futott az autó? Mennyire biztos a futásteljesítmény? Ha német/svájci import az autó, akkor nem árt szkeptikusnak lenni...
Volkswagenekhez elsősorban az Aral olajait ajánljuk.
Ha az autó szervízintervalluma "rugalmas", nem nagyon van más választás, mint a 0W-30- as Long Life II (literje 2600 ft), vagy a Long Life III (5W-30; 3100 ft).
Egyéb esetekben a Super Tronic 0W-40 válhat be. 4 liter pont 11 ezer forintért. A 0W hidegoldali viszkozitás miatt azonban csak kb 150 ezer alatti futásteljesítményű autókba ajánlom. De éppen emiatt hamar felépül a kenés, és szegény turbinakerék is hamar kenéshez jut, még a mostani mínusz fokoban is.
A Mobil termékei is kitűnőek: a Mobil 1 Protection Formula 0W-40 olaja (10500 ft/4l) igazi csúcsminőségű olaj, most roppant kedvező áron.
Ali :-)