esszüje Creative Commons License 2006.01.12 0 0 110
Sziasztok!

Van egy kis problémám, ha tudnátok segíteni, megköszönném.
Angliába telefonáltam a UPC telefonommal. Előtte megnéztem, milyen percdíjakra lehet számítani. Viszonylag egyszerűen kiderült a dolog:
Nagy Brittannia a "Nemzetközi I, vezetékes díjzóna" alá tartozik, ide minden időben bruttó 30Ft/perc volt a perc díj (azóta kicsit olcsóbb lett).
Ehhez képest a következő számlán ezek a hívások a "Nemzetközi I, mobil díjzóna" percdíja szerint lettek elszámolva szerény 100Ft/perc-cel. Nosza, felhívtam őket, hogy itt valami tévedés lesz, ez nem egy mobil szám volt, hanem vezetékes. Azt mondták, majd kivizsgálják az ügyet, de semmi sem történik már lassan 2 hónapja.
Ami tény: biztosan vezetékes számot hívtam, azóta jártam is a kinti helyszínen, egy kollégiumi szoba telefonjáról van szó, semmi furmány. Ráadásul más rokon is hívta ezt a számot Matáv telefonról, neki ez vezetékes hívásként lett elszámolva.
Az ügyfélszolgálat mindig elhajt, hogy folyamatban van az ügy, meg hasonlók. Szeretnék valahogyan előre lépni az ügyben, mert óriási pofátlanságnak tartom a dolgot.
Mit javasoltok?