Bevallom sírtam a röhögéstől, olvasva írásod. Bővíteni kéne a zárójeles részt! pl. .....mert a szállítón elötte ültem a fülkében, ...fel sem veszik mert ott helyben elássák, ....már csak éjjel merik szállítani, vagy Xsara IV, C7, C9, C13 típusokat nem láttam tréleren.
Nem azért írom e sorokat mert a sors "kegyeltjeként" legalább tízszer ültem elötte, hiszen ez egyedi eset!
Talán lesben állva valamelyik márkaszerviz előtt megélesedne látásod a francia technika irányában is.
Az is kétségtelen, hogy nem állunk olyan rosszul a különböző márkák garanciális hibáinak szervizadatok szerinti összehasonlításában. Ám - mint ezt már többször írtam - én bízom a franciákban. Az új fejlesztéseik mindíg új lendületet adnak az autószállítási üzletágnak.
Tisztelettel írtam, kérlek fogadd is így.