netszkvid Creative Commons License 2005.11.28 0 0 667

Tenyleg nem szokas itt ugyfelszolgalatokkal uvoltozni? Na jo, nem uvoltozni, de erelyesnek kell itt ahhoz lenni, hogy az ember elerje, amit akar. Nemcsak ntl.-nel, hanem bank, GP, local council stb ugyeben. Legalabbis ez az en tapasztalatom. Altalaban amikor mar a telefonos ugyintezo fonokevel sem sikerul zoldagra vergodni es irok egy hossszu panaszos levelet, akkor elerem, ami jar. Volt mar olyan (egy banki panasszal kapcsolatban), hogy elismertek, hogy az a ceg "policy"-ja, hogy alapbol visszapasszoljak a panaszokat, es csak aki magasabb szintre viszi, azoknal van esely, hogy elismerik a panasz/igeny jogossagat.

 

Egyebkent tenyleg az ntl bena tud lenni az elejen, de aztan nalunk nagyon olcso. 1MB broadband 9.99£. Telefon esti es hetvegi ingyenes korlatlan hivasokkal 12.50£.

Csak eppen 2 hetig tartott mire behuztak a kabelt.....(azt is a fentebb leirt eljarassal sikerult igy "begyorsitani")  

Előzmény: seci (665)