wrn3060 Creative Commons License 2005.10.27 0 0 14354

A Hámán Kató fth-ban 1984. augusztusában, ill. 1985. áprilisában és augusztusában volt szerencsém M41 sor. mozdonyok garanciális ügyeit intézni az akkor oda kitelepített Ganz-MÁVAG-os csapattal. Ekkor ott a következő érdekesebb járművekkel találkoztam:

 

Aamot 23 - még egyben a fth előtt lelakatolva, majd később a fth-ban "felújítás" közben, belül szétdöntött állapotban

Lél - felújítás előtt

91,001 - saját lábán

275,034 - üzemi

303-as szerkocsi

324,836 szerkocsi - leállítva

324,1527 - leállítva

326,160 - leállítva

375,1511 - leállítva

377,493 - kiállítva

411 sor. mozdony - leállítva

411,009 szerkocsi - leállítva

411,363 - leállítva

424 sor. szerkocsik - leállítva

424,037 - leállítva

424,100 + 424,009 szerkocsi - leállítva

424,123 - leállítva

424,160 - bontás közben

424,208 - leállítva

424,248 - leállítva

424,268 - leállítva

424,271 - leállítva

424,272 - üzemi

424,287 - üzemi

424,359 - leállítva

442,013 - leállítva

520 sor. mozdony leállítva

520,074 - leállítva

520 sor. szerkocsik leállítva, némelyik hátán olvasható DRG-s 52 és 42 (!!!!) sorozat és pályaszámmal

 

Fűtőmozdonyok - leállítva, üzemben:

GF 204 ex 275,132

411-02

411-03

411-10 + 411,314 szerkocsi

424-02

424-10

424-30

424-31

520-02

 

72 sz. 4-teng. fűtőkazánkocsi - leállítva

 

Roncs állapú "nosztalgia célú" tárolt személykocsik, részben kiégve

Tűzoltó szerelvény

 

Hargita-kocsik:

Yg 30 55 117 1051-2

Yg 30 55 117 1052-0

 

Más: szines dia szkennelés nem okoz problémát, ha a távolság nem gond, szívesen segítek.

Előzmény: Szilis (14350)