A Hámán Kató fth-ban 1984. augusztusában, ill. 1985. áprilisában és augusztusában volt szerencsém M41 sor. mozdonyok garanciális ügyeit intézni az akkor oda kitelepített Ganz-MÁVAG-os csapattal. Ekkor ott a következő érdekesebb járművekkel találkoztam:
Aamot 23 - még egyben a fth előtt lelakatolva, majd később a fth-ban "felújítás" közben, belül szétdöntött állapotban
Lél - felújítás előtt
91,001 - saját lábán
275,034 - üzemi
303-as szerkocsi
324,836 szerkocsi - leállítva
324,1527 - leállítva
326,160 - leállítva
375,1511 - leállítva
377,493 - kiállítva
411 sor. mozdony - leállítva
411,009 szerkocsi - leállítva
411,363 - leállítva
424 sor. szerkocsik - leállítva
424,037 - leállítva
424,100 + 424,009 szerkocsi - leállítva
424,123 - leállítva
424,160 - bontás közben
424,208 - leállítva
424,248 - leállítva
424,268 - leállítva
424,271 - leállítva
424,272 - üzemi
424,287 - üzemi
424,359 - leállítva
442,013 - leállítva
520 sor. mozdony leállítva
520,074 - leállítva
520 sor. szerkocsik leállítva, némelyik hátán olvasható DRG-s 52 és 42 (!!!!) sorozat és pályaszámmal
Fűtőmozdonyok - leállítva, üzemben:
GF 204 ex 275,132
411-02
411-03
411-10 + 411,314 szerkocsi
424-02
424-10
424-30
424-31
520-02
72 sz. 4-teng. fűtőkazánkocsi - leállítva
Roncs állapú "nosztalgia célú" tárolt személykocsik, részben kiégve
Tűzoltó szerelvény
Hargita-kocsik:
Yg 30 55 117 1051-2
Yg 30 55 117 1052-0
Más: szines dia szkennelés nem okoz problémát, ha a távolság nem gond, szívesen segítek.