Dreher Antal Creative Commons License 2005.10.01 0 0 500
Nyilvánvaló, hogy a dobozos más ízű, mint az üveges. Minden sörnél így van. A jellegzetes "doboz íz" relytélyes módon alakul ki. :-) De akkor is ki kell jelenteni, hogy ugyanazon sört fejtik üvegbe, hordóba, dobozba.

A magyar márkákat a külföldi tulajdonosok nyirbálták meg, nyilván a nemzetközi márkák erősítése érdekében. Egyébként is olyan a magyar ember, hogy a "nyugati" lószarra jobban vágyik, mint egy hagyományos magyar termékre. Szomorú... habár ez már politikai, és globalizációs kérdés...

A Beck's és a Heineken között ugyebár az ár is eleve elég nagy különbség, mert a Beck's árát jól lenyomva tartják, csak közben elfelejtik, hogy ez hatással van a termék kategóriájára, imázsára is. Tehát látdzik, hogy nem akarják annyira prémium szegmensben tartani. Lásd a Heinekent, aminek az egyik legmagasabb az ára (főleg a hordós kutya drága), mégis jól fogy. Mert jól sikerült pozícionálni a fiatalok körében azt a gyenge, lágy, divatossá alakított, karaktermentes, híg löttyöt.
Előzmény: tzh (490)