LVII Creative Commons License 2005.09.14 0 0 4729

A közig határon belül a vonaljegy árával azonos HÉV menetjegy lenne csak érvényes, a kalauzok a kezdőpont felőli végállomásig járnának. Amelyik állomáson a peronzár felfestésre került ott szúrópróbaszerűen jegyellenőrzés.

 

A mostani (vágott) paravánfalak alacsonyabbak lennének, a tetejétől majdnem mennyezetig plexi, az átláthatóság miatt. A motorkocsikban a metróhoz hasonló üléselhelyezés, mert mindig az első és az utolsó kocsikban van a zsufoltság. (így megszűnne a lábfelrakásos proléma is). A pótkocsikban a buszhoz hasonóan lennének elhelyezve az ülések, menetirány szerinti jobb oldalon a menetirány szerint, a másikon fordítva. Ezzel ösztönözve, hogy a hosszabb utazára igénybevevők a pótkocsiba szálljanak, mint az új csuklósoknál hátra.

 

Természetesen nincs pontosan kidolgozva, mert nem ültem neki, hogy megrajzoljam, de elméletben járható az út. Gyakorlatban meg...

 

Ja, az kimaradt, hogy azért az átláthatóság is fontos szempont, mint ahogyan a metrónál is végig lehet látni a szerelvényen.

Előzmény: v_peti (4725)