ohrana Creative Commons License 2005.08.17 0 0 17279
Ehhez én annyit tennék hozzá, hogyha BÁRMELY légitársaság BÁRMELY pilótája (szerelője, kapusa, csomagpakolója vécésnénije) részletes naplót vezetne, és az napvilágra kerülne, akkor AZ a társaság lehúzhatná a rolót.
De ugyanez a véleményem, mondjuk, ha a Hilton Budapest főszakácsa részletes naplót vezetne, három év után az a Budapest Hilton ellen halálos eszköz lenne.
félig OFF Most nyáron beszéltem egy bányásszal, aki a '83-as oroszlányi bányarobbanásnál az elhunytak váltótársa volt. Ugyanazon a helyen dolgozott ő is - rengeteg mindent mesélt. No, amiket elmondott, annak alapján minimum felnégyelésre kellene ítélni, aki annak az aknának a megnyitására engedélyt adott, aki felügyelte, stb. Amit mesélt, annak alapján a '83-as robbanás 37 halottal nem szerencsétlenség volt, hanem óriási mázli, hogy csak egyszer, és csak ennyi. pl. tilos volt 5%-nál nagyobb metánkoncentrációt beírni. Ugyanezek vannak a vasútnál, a BKV-nál, a Volánnál, bármely kórházi osztályon, de egy bankban is - pont egy légitársaságnál ne lenne??? Ott ahol egy járat kimaradása horribilis összeg. félig ON
A közúti balesetekete jobban ismerem, mint a légieket, de vsz. ott is az az általános, hogy igazából mindig több dolog kell összejöjjön, egy-egy lazaságot ezért engednek el. Vagy követelnek meg - mert abban bíznak, hogy a másik főnök nem kényszeríti a beosztottakat tilos dolgokra. De mint a temetőkön látjuk, hiú remény.

o
Előzmény: Törölt nick (17277)