LHR
2005.08.17
|
|
0 0
17267
|
Üdv mindenkinek!
Az oxigéncsapról már leírtam a véleményemet (16605,16676).
Hogy kerül a gép a Holdingba?
LNAV, VNAV üzemmódban volt a gép igen nagy valószínűséggel. Létezik olyan STAR, amelyikben egy holding alapon benne van. Pl. Dublin. A holdingba automatice beáll és addig ki sem jön, amíg vki meg nem nyomja az EXIT HOLD-ot az FMC-ben. ÉN speciel ezt csak Dublinban tapasztaltam, de nem tartom kizártnak, hogy valamelyik délről jövő athéni STAR-ban is volt ilyen. LNAV és VNAV együttes használata esetén a gép automatikusan lecsökkenti a sebit a Holding speedre még mielőtt beállna abba.
A mi klasszikunkban nem volt benne alapon az átstart (az NG-ben már benne van), de kézzel bármikor berakható volt. Az athéni összes lehetséges átstart végén holding van, ezt is be lehet tenni.
Természetesen most is csak "hangosan" gondolkoztam. |
|