LHR Creative Commons License 2005.08.17 0 0 17267

Üdv mindenkinek!

 

Az oxigéncsapról már leírtam a véleményemet (16605,16676).

 

 

Hogy kerül a gép a Holdingba?

 

LNAV, VNAV üzemmódban volt a gép igen nagy valószínűséggel. Létezik olyan STAR, amelyikben egy holding alapon benne van. Pl. Dublin. A holdingba automatice beáll és addig ki sem jön, amíg vki meg nem nyomja az EXIT HOLD-ot az FMC-ben. ÉN speciel ezt csak Dublinban tapasztaltam, de nem tartom kizártnak, hogy valamelyik délről jövő athéni STAR-ban is volt ilyen. LNAV és VNAV együttes használata esetén a gép automatikusan lecsökkenti a sebit a Holding speedre még mielőtt beállna abba.

 

A mi klasszikunkban nem volt benne alapon az átstart (az NG-ben már benne van), de kézzel bármikor berakható volt. Az athéni összes lehetséges átstart végén holding van, ezt is be lehet tenni.

 

Természetesen most is csak "hangosan" gondolkoztam.