Jónapot!
Az, hogy aszakembereknek feltűnt a kondi hibás működése, sok dologgal magyarázható.
Az egyik pitiáner, de nagyon genyó hiba a classicon, ha a FLT ALT tekerője alatti szelep eldugul a nikotintól (ui. a kabin cigifüstje és pora ott is megy kifelé).
Qrva nehéz rájönni, de simán megakadályozhatja a repülő felfújását, így produkálhat olyan hibát, mintha a repülő eleresztené a levegőt (az is történik, csak az utánpótlás marad el.).
Ugyanígy lehet trükkös, ha bleeds off take-off után nem kapcsolják vissza a hmű bleedeket. Ha APU levegő sincs akkor meg az unpressurized take-off esete. Vagy a pack kapcsolói High helyzet helyett (check-list olvasás után) véletlenül off-ba kerülnek. Egyik esetben sem lesz levegő betáplálás.
Egy katasztrófának persze nem egy oka van, hanem sok, ezek közé valószínűsítenem a fentiek egyikét.
Nyugodjanak békében.
zb