Hülyesamu Creative Commons License 2005.08.07 0 0 2489
zeteny: A Szu-27 persze nem is volt Magyarországon, és nem is lesz, amíg nem adunk nekik egy kisebb összeget (én 20e dolcsi/bemutatóra vélek emlékezni, még asszem, 2000-ből), illetve nem válunk szlávvá, mert a csehekhez, szlovákokhoz azért eljárnak. Az amcsik meg sehol nem repülnek display-t, leszámítva egy-két nagy angol renapot, de ők "ideiglenesen hazánkban tartózkodók" az angoloknál, illetve ahol van remény gépek eladására. De pl. nem értem, gogy mért nem repült egyetlen angol, német stb. repülőgép sem. Ld. lejjebb ezeknek a dolgoknak a megvitatását.

macislum: szerintem a meglepetés az infracsapdák használata volt.
Ez a buszos dolog a számomra sem volt teljesen érthető, énnekem is hármasával jöttek. A parkolással volt más anomália is, a reptér közeli parkolók nem értem, mért voltak fietősek, illetve, hogy ezt mért nem sikerült a térképre rávezetni, én ha tudom, akkor ott hagytam volna a verdát a külsőben. Mindegy. (most nem a magánparkolókról beszélek.) Ráadásul a két fizető között, kb. a készültségi hangárok előtt volt a fizetők között egy nem fizető is, ami nekem már zárva volt, de amikor ott elgyalogoltam, éppen beengedtek egy A6-os Audit. Király.
A napernyőkkel állandóan baj van, tavalyelőtt egyet felkapott a szél, és bevitte a kifutóra (télleg oda). Egyébként ez Zeltwegen is téma volt, bár oda símán beengedték.
A térkép itt volt, az más kérdés, hogy itt a parkolók helye elég véletlenszerű, az általam látott és használt rgyik parkoló sincs fent, illetve, pontosabban, nem a megfelelő helyre van jelölve, hanem errébb-arrébb.

v43 2281: "A magyar AN-26-os...": nekem a faszi a rámpán azt mondta, és így is volt, és így is szokott lenni, hogy az első ajtón szállnak föl a népek, a hátsón meg le.