DT 20-61 Creative Commons License 2005.06.30 0 0 1007
OK értem én, de nekem csak egy sebességes ventillátorom van, akkor ott nincsen alap sebesség meg maximális sebesség csak vagy megy vagy nem. A kérdésem tulajdonképpen arra irányult volna, hogy mikapcsolja be a ventillátort ALAP sebességre ott, ahol az kétsebességes pl. Nálad. És nem gond-e, hogy ha rákötöm az én autóm kiegészítő ventillátorát a nyomáskapcsolóra, akkor csak úgy fog egyáltalán elindulni (azon az EGY sebességén), amikor eléri a kritikus nyomást. Magyarul a rendszer állandóan a kritikus nyomáson fog üzemelni (azon a határon fog ki-be kapcsolni a ventillátor), ha az autó lassan megy vagy araszolok pl. dugóban. Mert az OK, hogy nagyobb sebességnél, ha már a menetszél is hűteni kezdi, akkor majd ncsökken a nyomás és ki fog kapcsolni a venti.

A kapcsolási rajz főként nem is a fenti problémához kellene, hanem a motortérben a többi 2-3 vezeték funkciójának a belövéséhez. Van-e kapcsolódás pl. a hűtőrendszer hőfokadójához, van-e (kell-e) külső hőfokmérő, stb. stb.
Előzmény: Janibacsi (1005)