b_janos_hu Creative Commons License 2005.06.30 0 0 1006
Latom, itt Te valaszolsz, es mindenki mas kerdez vagy beszol. Toltoszelepes gazazonositashoz En vagyok pl. a kivetel. Errol akarok kerdezni is. Aszonta egy szakembernek latszo ember, hogy az en klimam ugy szar, ahogy van, mert nem lehet 12-es rendszerbe 134-et hasznalni. Vegigkerdezett mindent, en meg valaszltam. Elpar szelep uj, diavia-nal vettem, aszontak mindket gazhoz jo, kompresszort szetszedtuk, jonak tunk, es 134-es olajjal tettuk ossze, szuro vadiuj, a csoveket meg en mostam ki tiszta alkohollal. Ezutan mar ugy tunt megbekelt a 134-es gazzal. Megmerte, aszonta normalis esetben a nyomooldal 9Bar korulre lemegy, nalam meg 15-12. Aszongya, vagy a kopresszor szar, vagy hamisgaz van a rendszerben. (mukodik, hut, de szerintem 60-80%-at teljesiti, mint amit tudna) Kerdeseim: 1. Van-e kulonbseg a ket gaz kozott olyan ertelemben, hogy mas szerkezeti elem kell az egyikhez es a masikhoz? Fel lehet-e toteni egy szuz rendszert barmelyikkel? Pl. mas nyomason parolog, vagy valami ilyesmi fizikai fo kulonbsegre gondolok. 2. Egy kezben levo (akar szetszedett) kompresszorrol meg lehet-e allapitani, hogy jo? Ki lehet-e zarni a kompresszor hibat, le lehet-e tesztelni valahogy a kiszerelt allapotban, vagy teljes rendszer osszerak, feltolt, aztan talalgatas, hogy most vajon mi nem jo. 3. Hamisgaz ujravakuumolas-toltessel kizarhato-e, vagy beszorulhat-e a randszerbe valahol valamennyi valami, ami "hamisit"? Akar pl. 12-es olajmaradvany, mert pl. megsem jol mostam ki.
Előzmény: xmbela (985)