timartom Creative Commons License 2005.04.20 0 0 6443

Na sikerült nekem is belefutni egy Bidpay-es letiltásba :((( Megkaptam a formalevelet, hogy most az egyszer nem, de a jövőben igen bla, bla, bla....

 

Egyszerűen nem tudtam rájönni, hogy mi a gond, mert már volt korábban tranzakcióm velük és nem volt semmi probléma, eladó ok (10000+ pozítiv feedback), fedezet van.

 

Nagy nehezen rájöttem (hátha segít másoknak is). Képzeljétek el, hogy legnagyobb megrökönyödésemre az "order status and information" résznél (amit a manage orders résznél található lényegében a megtörtént vagy folyamatban lévő tranzakciókat rögzíti) a name on card rublikában egyszerűen a nevem helyett (amit korábban már rögzített) beírta a kártya típusát! Korábban ilyet nem csinált én meg automatikusan elfogadtam gondolva arra, hogy a rögzített adatokat átvezeti.

 

Szóval figyeljetek oda és többször ellenőrizzétek át milyen adat megy ki a 'rendelésnél'.

 

Kérdésem lenne viszont

 

Aki már járt így annak mikor oldották fel a zárolást (OTP-s lévén felhívtam a telefonos bankközpontot aki 1-3 napot ígért)?

 

Másik, hogy szerintetek ugyanerre a tranzakcióra lehet mégegyszer próbálkozni Bidpay-el (optimista vagyok), vagy mehetek ANEX csekket venni (mindkettőt elfogadja az eladó)?