diesel_uberalles Creative Commons License 2005.02.13 0 0 13958

Én két okból hordom - szigorúan egy bizonyos - márkaszervízbe:

 

- A beszarni hajlamos autóval egy átlag mekkelek nem tud mit kezdeni, míg a Renaultnál legalább egy kiadós üvöltözéssel és asztalborogatással el lehet intézni, kivéve, ahol ezt civilizáltan is lehet rendezni. (Pl. nálam volt olyan, hogy meleg motorral nem indult újra. Nem mernék utánaszámolni, hogy hány maszek tudta volna ezt megoldani. (Mellesleg garanciában rendezték.)

- A közelgő 90000-es szervízre kértem árajánlatokat (de ezt már elmeséltem úgyis százszor :))):

--- Renault Budakalász: 150-160e

--- Maszek, korábban a Fakertésznél dolgozott: 132e

--- Renault Békési, Fót: 110e (max. 115e)

 

A dolog másik fele, hogy a garancia nélküli autó használtan kevesebbet is ér, amit érdemes figyelembe venni, amikor ilyen szépen zuhan a használt Thalia ára.

Még egy érv a csereautó. (Szervízfüggő, normálisabb helyeken adnak.)

 

Ez szerintem mindenkinek a magánügye. Oda viszi, ahova akarja. Szerintem.

Előzmény: Véleményem szerint... (13957)