kiskockas Creative Commons License 2005.01.10 0 0 2110
Ez mostmár itt elég OFF, de az ops-ot megvédem, mert ők "társszolgálat". Gondolom Te is tisztában vagy vele, milyen állapotok voltak az elmúlt hónapokban Ferihegyen. (most kicsit lazult a dolog) Tényleg, szinte már a hangár tetejére is gépeket állítottunk. De a hajtóművezőre, a kompenzáló helyre, uhmb-re, műszaki előterekre, mindenhova. És mindennapos volt, - a 2A-B-n most is az - hogy gépek akár 20 percet is vártak állóhelyre, hogy ki tudjanak szállítani. Ilyen körülmények között lehet állóhelyet szervezni, és működhet is a dolog, egészen addig, míg az első kis porszem be nem kerül a gépezetbe (pl. késés, műszaki hiba miatt itt ragad stb.) Onnantól kezdve borul minden, és nem egyszer volt olyan, hogy szépen álltak sorban Limán az érkezők, és ha felszabadult 1 hely, oda beraktuk az éppen aktuálisat. A Lufi Airbus külsőre került, a Carpatair Saab pedig csápra. Persze mindenki hüttyögött, de nem volt más megoldás. Az a FedEx is nyilván azért állt ott akkor, mert mikor jött, nem volt más hely neki. Ráadásul az iljuskák rendszeresen megcsinálták, hogy jelezték, hogy jönnek, terveztek neki helyet, aztán mégsem jött. Vagy jelezte, hogy megy, kalkuláltak a felszabaduló hellyel, aztán nem ment, csak 2 nap múlva. Ezt egy bizonyos zsúfoltsági szint fölött nem lehet bekalkulálni. Amúgy, persze, hogy fizet a parkolásért, de messze nem annyit, mintha a pár nap alatt, adott állóhelyen meg lehetett volna fordítani 4-5 gépet. Ciao
Előzmény: IL-96 (2107)